Max Power Controller???

Max Power Controller(MPC) adalah satu alat yang boleh dicucuk kat pencucuh rokok...tapi apa yang sangsi dalam otak aku ni,bagaimana ia boleh jimatkan minyak. dulu ada orang kampung aku pakai benda ni(tp bukan brand ni),..tak lama enjin kete die rosak.

Tapi bila aku bukan testinomial MPC,ramai orang kata bagus. Tak tahu lah kalau kat kete aku macamne lak...Aku mesej 2 agen di Kelantan,tapi diorang tak balas lak. Busy kot..biarlah takpe...aku nak bincang dulu ngan mak abah tentang benda ni..sebab wira aerobik 1.3 aku ni lemr...tekan minyak tak kena sikit,jadi mati nanti..dah lah semput bila bukak air-cond...lembap naik bukit...ase berat je kete aku macam ada 10 orang penumpang...tu yang nak try MPC.

http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~