blog sesawang ke bersawang?

Gler lama,aku tak tulis entry!!Rasa rindu nak aktif semula..Bukan apa..memang banyak perkara nak kongsi,tp sampai tak sempat nak menulis. So far,lani tgah sibuk dengan praktikum. Cuma ada satu hajat..nak buat header baru..hahah...

Jari2 ni dah gatal nak bukak photoshop. tp aseyer mata yg malas. Lgpun tgah pk nak wat header camne eK?Huhu..pa yg sakit ati aku takleh tdo lg masa ni...Pe nak jd ni?

Esssoookk..ingattt...nak buat cekodok sukun!!nak bwk g skolah.Tapi tak tahulah TERBUAT ke tak. Pepon mintak2 esok aku rajin..Bukan pe sebab buah sukun tu dah membusuk kat dapur. So aku kesian la..bru td pkwe aku kata tak baik membazir.T rezeki tak masuk...

ok..sekian sahaja entri yg merepek ni. Ha..lg 1!!Sape nk kerepek leh mesej sy nombor ni. Macam2 kerepek ada sy jual!!kerepek pisang tanduk, ubi pedas,pepe lg lah...maklumlah mak sy ada kilang kerepek...Kuih raya pon ada. mesej nombor ni eh: lia(kerepek)-010 8233001..ulangan...010-8233001...i nombor digi eh..

hahaha...siap promote lagi aku nih..
http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~