Benci itu sayang



Jika kau punya kekasih,berapa banyakkah perkara yang dia benci tentang kamu?
Atau kamu benci tentang dia?
Jika aku,banyak perkara yang menjadi kegemaranku tetapi menjadi kebenciannya:

Jika dia melihat aku berkawan dengan lelaki lain;dia benci
Jika aku bertepuk tampar dengan lelaki lain;dia benci
Jika aku memotong rambut pendek seperti jantan;dia benci
Jika aku mengenakan pakaian seksi;dia benci
Jika aku mengingkar arahan dia benci
Jika aku berkata tidak sopan;aku benci
Jika aku mengeluh rungut;dia benci
Jika aku minta dia tidur lewat;dia benci
Jika aku memakinya;dia benci
Jika aku memakai baju singkat;dia benci
Jika aku mengenakan pakaian ketat;dia benci
Jika aku membuka aurat;dia benci
Jika bersolek tebal;dia benci
Jika keluar sorang;dia benci

Percayalah;dalam benci itu dia sangat sayang kepada kita
Baru aku sedar,betapa berkilaunya aku di matanya
Untuk menjadi batu permata yang bakal menghiasi hidupnya
Kita harus menjadi terbaik untuk insan yang menghargai kita


dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~