Ecmen vs practikum vs cOupLe!

Sem ni lagi ujian pekena..hadapi dengan senyuman yea julia...aku ase nak tukar nama aku jd Cikgu Julia r.Biarpun nampak pelik tp real ap!

Bisnes stil berjalan. Biarpun banyak kekangan,tapi mesti mantaian dan kuat. Dan yg penting tu juz hobby je. Tangok fb hari ni banyak bangkitkan pasal jodoh. Al dah tunang...alhamdulillah sorang lg dah tunang selepas ika. Cuma agak tak sukenya kalu ada mulot2 tye aku sal ble nak tunang...ble nak kawin. Dan aku akan jawab dengan gembiranya " malam ni pun boleh".heheh...

tugasan bakal meligatkan jari jemari aku tak lama lagi. meskipun aku tahu yg aku bakal busy dengan praktikum. aku akan hadkan masa aku bersama b aku kat skol...silap2 aku tak jumpa langsung dia. so far,inilah pengorbanan yg profesional yg akn dilakukan secara drastik. ahhaha....aku akan bawak bekal tiap hari makan kat prasekolah kot. pastu campur ngan pembantu dan cikgu prasekolah yg aku tak pasti lg gane perangkainya...tp almaklumlah,..rambut pun tak sama kale,inikan lagi hati.sape yg tahu..cukup r pengalaman mengajar kami.

aku akan pkai tudung bawal gred 3 yg keras tu spy tidak kelihatan jangok! Dan yg pasti aku kacing bawah je tudung tu utk menutup kefashionable-an aku...hahah...(even tak fashionable pon).

pe lg ek...ha....buku persediaan akan cepat siap kot. tp tgok kat lecturer dan ckgu aku gak nak wat gane. *LEBIH KEMAS,..RINGKAS....TERATUR*-harapannya menjadi..hehehe...

aku takleh mention nama skolah kat blog ni sbb takut ada pencarian nama sekolah tu,terjumpa lak blog aku yg serabai ni..mahu tak malu lak..

p/s; joDoH keje Allah.wslm.http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~