Geram geram aku geram!

Boleh tak nak geram macam ni??Nak cakap sebab geram??


Aku tak puas tidur meskipun mengambil ubat batuk(meskipon tak batuk).
hubby gagal memujuk untuk aku senyum sbb mmg aku keras hati.
Aku tanya orang tu tapi dia tutup mulut dan tak jawab..Hanya menggeleng(aku tak pham dia cakap pe ntah)...
Ada orang perasan bagus. Katanya aku takde sifat keibuan. aku pon balas kat die..aahh...mmg aku takde sifat keibuan,kau jelah yg ada sifat kebapaan,ko jelah yg bagus,,...ko jelah yg baik.Pastu dia kata lagi kat aku,sekarang aku tak boleh dibawa gurau(menganjing aku)...aku pun ngaku jelah(even aku tak camtu). Die pun buat muka toya die tuh...agak susah nak tgok muka die gitu.Tp malas aku layan..makin layan makin menjadi...
ada sbb yg lain takley gtahu...tp dah luah kat private blog.







dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~