KUBUR MENYERU MANUSIA 5 KALI SETIAP HARI




*Aku rumah yang terpencil,maka kamu akan senang dengan selalu membaca Al-Quran

*Aku rumah yang gelap,maka terangilah aku dengan selalu solat malam

*Aku rumah yang penuh dengan tanah dan debi,bawalah amalan soleh menjadi hamparan

*Aku rumah ular berbisa,maka bawalah amalan bismillah sebagai penawar

*Aku rumah pertanyaan Munkar dan Nakir, maka banyakanlah membaca "lailahaillAllah,MuhammadurRasulullah" supaya kamu dapat menjawab segala pertanyaannya.

Rasulullah sallahualaihi wassalam bersabda:
"apabila seseorang hamba Allah berdusta,maka malaikat akan menjauhkan diri sebatu daripadanya kerana mengelakkan dari kebusukan yang dibawanya"
Al-tardmizi.

Nurkilan ini dipetik daripada facebook.
http://www.emocutez.com

dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~