Cinta itu Indah









Melalui detik-detik indah bersama insan tersayang memang saat yang kita tak sedar secara jelas. Tapi hanya kita sahaja yang dapat merasai kemanisan itu dan tidak sama jika diungkaikan dengan kata-kata.(Hari ini hari jiwang aku).OK?


Bukan mahu menabik dada aku mengagungkan cinta....tapi apa yang kita tahu tentang cinta sebenarnya? Setiap insan berhak mengatakan apa itu cinta....


pada aku cinta itu bodoh....dulu.
tapi perkara bodoh inilah yang dapat meletakkan siapa diri kita....


jika aku dahulunya tidak pernah terfikir ada insan sudi mencintai aku, benda ini hadir...
jika aku pernah membuli dan mencaci lelaki ini...lelaki ini hadir...
jika dulu aku pernah meludah ke mukanya....rasa hormat kepadanya hadir...
jika aku benci melihat matanya...namun rasa rindu itu hadir...
tatkala aku melihat ketampanan Aaron Aziz dalam filem KL gangster, rasa cinta padanya menebal tanpa rahsia...
jika sehari lelaki ini tidak mengirim sms,.....aku resah...
bila dia tidak mengangkat telefon bimbit tatkala dia melayan di bilik rehat,aku resah...
dan sampai sekarang....tiada apa alasan yang boleh membuktikan mengapa kami bercinta....




tetapi...jika aku merenung beberapa dalamnya kuasa Tuhan,....masihkah ada rasa ragu itu untuk aku cinta padanya?




kamu tahu kenapa cinta itu bodoh? dan mengapa cinta itu bijak?


bodoh kerana kita tiada alasan untuk mencintai seseorang...
Bijaknya apabila kita mengenal diri kita melalui cinta.....


Renungkan..di bilik mandi...
http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~