Alhamdulillah,keputusan baik

Cakap pasal result,memang semua orang nervous kan????Tapi aku lagi neves...aku takut tak lulus sebab paper2 terakhir aku demam masa exam. Memang seksa beb. Dalam keadaan demam aku study. Itu pun sikit sangat aku baca. dengan izin Allah aku dapat jawab meskipun badan aku cam nak luruh ke lantai. Berbaloi lah gaduh ngan pakwe masa study. Dan apa paling memeranjatkan aku dapat pointer lagi tinggi daripada pakwe aku....And aku dapat tahu rupa-rupanya,dia jawab pakai pensel. Maybe tulisan dia hilang kot. So 0 markah untuk part2 tertentu. Tapi takpe,yang penting aku lulus dan layak ke peringkat seterusnya. Tak sedih sangat pointer turun yang penting LULUS...

Dan kepada rakan2 di luar sana,janganlah anda berputus asa di saat kesukaran. Sesungguhnya kesukaran itu harus hihadapi dengan kesabaran dan dibarikan ganjaran serta kejayaan. Begitu hendaknya...Wwawa...

http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~