Serangan belated besday!

 
Minggu lepas satu pasukan penyerang "belated besday" telah ditubuhkan untuk menyerang bakal mangsa serangan belated besday..HAhhhhahhah....Gambar kat atas ni mangsa paling lemah di mana ia tidak sempat melarikan diri dengan serangan kedua yang telah dilakukan selepas mangsa pertama (Amir). Beliau juga tidak menyangka bahawa kami telah mempersiapkan agenda ini untuk mengenakannya..Wawakkakaka..
ini antara yang terselamat pada permulaan peperangan. Namun akibat serangan bertubi-tubi mereka tak sempat melarikan diri.
Lelaki di tengah2 itu adalah kroni Cik Iena nombor 1.Memang paling terror kenakan orang!! aku pun nak dikenakannya. Tapi dia akui dia naik semput kejar aku sebab aku lari laju macam enjin kuasa kuda..hahha..silap orang....
Cuba tengok diorang ni dah macam zombie Kg.Sabak.Hahhah..lucu2 tengok..
Ni pasangan ideal yang memang macam anjing dan kucing. Yang laki ni mmg suka usik orang. Nak2 plak mangsanya si perempuan tu. Mana tau diorang berjodoh kan..Heheh...
Ni lagi satu ni...2 lawan 1.Tak terlawan lah...
Tengok yang ni pon orang yang sama. Memang kena ajelah yang lain2.Memang kuat ngusik orang!!Tension kadang2...
Masing2 cari mangsa
Ni mangsa pertama yang kiri tu. Ntah macam mana dia terlebih sporting aritu. Selalu naik angin jer..
Ha..ini menarik. Housemate aku saling berkejar. Yang mengejar(baju pink) yang dikejar (baju hijau). Baling guna tepung dan air.

dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~