Kenapa anda harus tonton 3 idiots?

Filem 3 idiots adalah satu filem hindustan yang pertama membuatkan air mata gadisku mengalir lebat. Ngee...bukan sebab sedih tau,tapi watak dan jalan cerita yang sangat menyentuh hati berjaya membuatkan aku nangis. Kenapa anda perlu tengok filem ni?

1--Ada Aamer Khan dan Kareena Kapoor. Memang aku tak minat Kareena tp bila tengok cerita ni,aku ase wataknya sangat bermakna. Seorang perempuan kuat hati dan periang.

2--Watak yang pelbagai

3--Jalan cerita lain dari yang lain.

4--Sifat Amer Khan yang sangat baik pada aku dalam perhubungan persahabatan hanya dapat diukur melalui pengorbanan yang dilakukan demi rakan karibnya.

5--"Jangan mengejar kejayaan,tetapi kecapilah kecemerlangan. Kejayaan pasti akan menyusul".Ini salah satu kata-kata motivasi yang sangat bermakna dalam cerita ni.

6--Semuanya baik-baik sahaja(all is well). Kata-kata yang selalu disebutkan AK dalam cerita ni sebenarnya ucapan motivasi yang dapat membina psikologi yang sihat.

7--Dia menceritakan bahawa belajar menghafal adalah suatu kesilapan umum. SAYA SETUJU! Sebaliknya memahami sesuatu itu dan jadikan amalan adalah lebih baik.

8--Kena tengok sendiri baru leh tahu ea...

Tapi aku jamin korang akan suka tengok cerita ni sebab aku yang susah sangat nak tengok cerita hindustan pun ley tengok citer ni lebih sekal..hhahah(malu r nangis).


dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~