10 sebab anda perlukan lelaki

Jika suatu masa dahulu, saya pernah berfikir saya tidak perlukan lelaki dalam hidup. Tapi perkara ni dah lain jadinya. Sebab apa? Banyak perkara boleh jadi sebab apa....


Ni antara reason aku.
 Sebab bapak aku lelaki. Aku sayang bapak aku. Orang yang besarkan aku. Bagi aku makan. Yang jaga time aku sakit. Yang carik kutu aku masa kecik. Yang pujuk aku makan kalau aku tak makan. Tanya sihat ke tak kalau aku jauh ke depan mata. Orang yang tahu taste aku. Yang lindungi aku. Yang caring....semua baik bapak aku.


 Sebab pasangan perempuan adalah lelaki.


 Sebab aku bukan lesbian..hahakkkk


 Aku mula sedar aku perlukan lelaki sebagai pasangan aku sejak aku temui dia 


 Sex


 Tak boleh hidup tanpa dia


 Nak anak


 Sebab perempuan lemah. So aku nak dilindungi. Dibantu time takley angkat berat2. Time mengandung or SOT.


 Ingin dibimbing meskipun aku keras kepala dan keras hati.


 Tempat bermanja (mengada-ngada)..hehehhe....


http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~