Praktikum fasa 1 dalam kenangan-SK Pulau Gajah




Buat mural dengan syam (rakan praktikum). kitorang juz touch up yg sedia ada n ubah sikit2 pe yg cacat. tp tak tahu lah makin cacat ke makin cantik. tp ramai kata yg benda ni cantik.bukan aku kata , org kata....hehe =D.


Buku persediaan mengajar aku. Kena fancy sbb biar ada mood nak wat rph. yg kawan aku puyer tak sempat  dan tak sampai ati nak amik..takut aku kena bunuh t...hhehe...




Ni kat atas ni bukan aku. Orang ni tgah bosan nak tunggu pukul 1. Nak2 plak kawan die wat buku RPH tak siap2...mengundang sikap sengal bongek bin bengik.


ni muka nak g sekolah..lalu jalan lain sbb ad pokok tumbang. jauh berkaliganda perjalanannya...dah r ari ahad ad perhimpunan rasmi. so kitowg sampai kul 8..15..hheheh.....


http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~