Dah dapat dah!

Huhu...balik je umah,cek mana ada guardian ngan watson. Tgok2 takde yg dekat. so terpaksa g kb...pe lg...merempit r~.

sebelom tu hubby kol tak yah g sebab panas kan. nak lak jam masa ni.dah r takde roti nak selet kan. aku degil n g jugak ke kb mall. kire2 20 minit gak kot sebab sesak...sebelom smpai kb usyar2 pharmacy tp takde Hada Labo. So,g jelah kb mall..


aku melangkah ke kb mall denga harapan benda tu ada sale. then..aku g guardian dulu..HAMPA yg HL trial set takde. aku pon g watson..TAKDE GAK! tp die ada yg besar r....harganya juga lebih jimat drp beli berasingan..aku pon sebat!!!dah niat nak beli kan..bek aku beli jerk.harga die rm 58.90 after less. yg pencuci muka tu harga rm16.11. aku sebat je...nak kat 100 gak kan aku belanja. Kalo b aku tahu aku gini mesti geleng pale die....dah r semalam aku beli bedak ronasutra. tp ok r dapat rm45.








http://www.emocutez.com
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~