Kantoi tak buat homework

Arini aku kena g wat maintanece braces kt Plaza seni. kalau nak tahu klinik Amim ni paling bagus r dentist die. Dengan pkaian serba pink termasuk kasut aku baru bli(hahah)..aku pon g jb jap ngan mak aku. Dalam menunggu sambil duduk kat klinik tu aku cari pe alasan aku nak bg kat doktor supaya aku tak kantoi tak wat homework. Tapi apakandaya aku ni jujur bendol sangat. Tak pandai menipu. Nama aku kena panggil dan aku pon masuk dalam bilik rawatan. Melihat kepalanya yang baharu dicukur terasa sedikit lucu. dalam aku ketawa dia pon turut ketawa sambil membuka penutup mulutnya. Memang dah macam pak arab sebab dah bermisai janggut. Tapi ketawa aku jap je....takut kantoi lg....

Tengah die periksa gigi aku, dia kata "Awak tak buat homework saya. Memandangkan awak tak buat homework saya, saya bagi awak homework lagi. Dia pon pasang getah kat gigi aku dan suro aku tengok betol2. Hehhehe...ha....kan dah kantoi...buat lagi...
dah baca? pe kata awak tgal komen...

1 comments:

Anonymous said...

salam.. nak tanya.. if buat braces kat klinik amim ni biasenye berape ek anggaran kos nye..?

reply kat : uyunfaeza@yahoo.com

tq.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~