Kerna aku wanita

Aku wanita
Inginkan lelaki di sisiku selalu
Di saat inginkan kasih dan sayang
Aku perlu kamu

Jangan pernah kau merasa bosan dengan rintihanku
Jangan bilang tidak dengan permintaanku
Usah merasa kesal bila bersamaku
Usah mengeluh dengan resahku
Jangan kecewa dengan kekuranganku
Jangan merasa jijik dengan kelemahanku
Jangan merasa bodoh menjawab pertanyaanku
Usah rasa sangsi dengan cintaku
Usah gusar dengan perlakuanku
Jangan kau hina celaku
Usah mendabik dada dengan kekuasaanmu
Jangan pernah bangga dengan kesalahanmu

Kasih,
Dengarlah rintihanku,aku perlu kau dengar
Sayang,penuhilah permintaanku andai kau kasih padaku
Katakanlah setiap saat bersamaku masa yang sangat indah
Buatlah aku tenang di saat aku bimbang
Terimalah kekurangaku andai kau sayang
Berilah aku kekuatan untuk menutup kekurangan
kau jawablah pertanyaaku dengan penuh sabar
Yakinlah aku mencintaimu
Kau bimbinglah daku dengan kepimpinanmu
Sempurnakanlah aku dengan kebijaksanaanmu
Berilah kata maaf tanda kesalahmu

Andai kau tahu
Andai kau rasa apa yang ku rasa
Kau pasti kan mengerti apa itu cinta,kasih dan sayang

Aku wanita bernama kekasih
Perlukanmu di sisiku selalu
Tidak kira di mana kita berada
Walau lautan dan gunung ganang memisahkan kita
Walau diriku diulit berjuta pria
Di hatiku hanya kamu
Kamu yang bernama kekasihku

dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~