Peserta realiti tv yang zantek...

Bila tengok tv astro kat umah kakak aku ni,ada lah satu realiti tv yang agak kelakar dan menjengkelkan. Peserta wanita yang agak cantik (menganjing) expose diri lebih2..hahahah.....dia puyer over tuh kalah Amber Chia supermodel tuh...Jika kalau aku tengok Amber tu manis dan elegan mengenakan pose yang santai tp glam...kali ni aku tengok perempuan2 ni posing cam ape2 ntah..Kena gigit semut terus takley jalan. Mengharapkan orang mendukungnya. Mana ley jadi model lagu tuh kakak adik....

Setahu aku,american top model tu macam2 shot diorang ley wat...siap dalam air pegang ular lagi...Muka stedy je...ni baru kena gigit semut dan cam minah sakai terjerit2...pe kes beb??

Aku mengritik ni tuan badan suka ati lah nak kata aku ley kritik ke tak...tp yang hakikatnya..ko dah pilih jalan untuk dipamerkan di media.So orang tengok ko gane...and kenalah terima pandangan orang...tv untuk ditonton...Kami (penonton) bayar bil/astro. So sama ada kitorg meluat ke tak....memang suke tgok kegedikan peserta realiti tv ni...hahha...ketawa lagi...hahhaha....
dah baca? pe kata awak tgal komen...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchage ur link

Iklan sat~~